اگر هواپیمای فرانسه سقوط می کرد کامران نجف زاده مقابل دوربین، خودکشی میکرد!

بیست دقیقه از شروع خبر ساعت 21 شب گذشته اما همچنان خامنه ای «بصیرت پراکنی» می کند و میگوید که مردم قم حتی در سال 56 هم بصیرت داشتند! بعد با یک اشاره کوتاه به سقو هواپیما در نزدیکی فرودگاه ارومیه اشاره می شود. اطلاعات بیشتر از این سانحه هم به بعد موکول می شود. در بخشهای دیگر خبر سیما نیز ، خبرهای ضد و نقیض به روی آنتن می رود و ببننده بالاخره نمی فهمد که آیا اصلا کسی فوت کرده، همه زنده مانده اند، چند نفر مسافر بوده اند، و …

حال پوشش خبری صدا و سیمای ایران را در مورد سوانح هوایی در اروپا ببینید:

گر سانحه در فرانسه رخ میداد، كامران نجف زاده به فرموده ضرغامی، از شدت همدردی با فرانسویها، مقابل دوربین، خودکشی میکرد!   شبکه خبر هم از چهار جای دیگه تاثیرات ثانویه این سقوط بر امنیت پروازها و بازارهای بورس را پوشش می داد. فلاح در لندن برای لندنیهای دایه مهربانتر از مادر می شد تا ببننده به بدبختی مردم لندن در این زمستان سرد، که همه پروازهایش هم لغو می شود، گریه کند!

غرقی و شکوری هم از نیویورک، تا ثیر این سقوط را بر احساس ناامنی شهروندان اروپایی و آمریکایی و سقوط یک شبه ی بازارهای بورس لحظه به لحظه گزارش می دادند! فخار، خبرنگارا صدا و سمیا در کابل هم اعتراض مردم افغان را به کیفیت بد هواپیماهای اروپایی با آب و تاب گزارش میکرد و ….

14 پاسخ to “اگر هواپیمای فرانسه سقوط می کرد کامران نجف زاده مقابل دوربین، خودکشی میکرد!”


  1. 1 matin ژانویه 10, 2011 در 10:21 ق.ظ.

    اینا به خدا اصلا انسان نیستنی

  2. 2 محمد ژانویه 10, 2011 در 10:25 ق.ظ.

    خیلی باحال بود…ایول،کلی خندیدم(خنده با درد(
    من از همون لحظات اول داشتم اخبار رو چک می کردم و فقط euronews بود که مدام این خبر رو آپدیت میکرد….شبکه خبر که برنامه دونیم ساعت اش رو ول نکرد

  3. 3 مسعود ژانویه 10, 2011 در 11:11 ق.ظ.

    نجف زاده رو خوب اومدی

  4. 4 امید ژانویه 10, 2011 در 7:37 ب.ظ.

    نجف زاده رو خوب اومدی، هر چی خدا از من بدش میاد من از این مرتیکه از خود راضی بدم میاد، الان که به پاس خدماتش رفته فرانسه حال میکنه، ایکاش اونجا بودن واسه احوالپرسی می رفتم خدمتش

  5. 5 بسيجي نژاد ژانویه 10, 2011 در 8:44 ب.ظ.

    اينهايي كه ازشون نام ميبري خبر نگار نيستند. از اربابانشون موضوع مي گيرن تا براش گزارش سياه تهيه كنند مثل انشا هاي دوران مدرسه كه موضوع مي دادن و ما هم كلي مزخرف مي نوشتيم تا يه جوري مطالب بهم مربوط بشن!
    مهم موضوعه.

  6. 6 بابک ژانویه 11, 2011 در 12:25 ق.ظ.

    قشنگ بود. دقیقا همین طوریه که گفتی!!!
    اما من متعجبم که چرا مردم داخل ایران اعتراض نمی کنن. ببینید این وظیفه دولت که امنیت پرواز ها رو تامین کنه. لازم هم نیست که شلوغ کنن مردم یا چیز دیگه. فقط کافیه که یه تظاهرات آروم برن برای اعتراض به افزایش سقوط هواپیماها!!!! همین!!!!نه به دولت چیزی بگن به هیچ کی فقط به افزایش سقوط هواپیما ها اعتراض آرام کنن!!!
    همین قضیه برای آلودگی هوا هم هستش. فقط نباید موضوع رو سیاسی کنن.همین که دولت مجبور شه یه کاری بکنه یا حتی جوابی به این اعتراض بده یک قدم به جلو هستش و نشون می ده مردم اهمیت می دن به مسایل.

    • 7 الهام ژانویه 11, 2011 در 11:26 ق.ظ.

      عزیزم طوری صحبت می کنی که انگار از چیزی خبر نداری!!!!
      ما همه چی رو سیاسی می کنیم؟؟
      ما هر چی بگیم سیاسی و دینی می کنندش و می زنن تو سرمون!!!
      اعتراض آرام … متاسفانه این دولت مجبور نمیشه
      مردم هم که ماشاالله ، انگار دیگه به سقوط هواپیما عادت کردن … میگن اِ ، بازم سقوط کرد؟؟ همین

  7. 8 علی ژانویه 11, 2011 در 4:52 ق.ظ.

    خیلی درد آوره
    اما افسوس که غالب مردم ما (مثله خود من ) نادونن
    معلوم نیست تا کی این روند ادامه پیدا می کنه
    دوباره انتخابات
    دوباره فریب
    دوباره حماقت مردم
    دوباره …

  8. 9 مصطفی ژانویه 12, 2011 در 4:04 ب.ظ.

    آی که چقدر این فلاح بدم میاد
    این حیوان ها مردم رو در سطح خودشون می بینند

  9. 10 بابک ژانویه 24, 2011 در 11:06 ب.ظ.

    الهام درسته اینی که می گی ولی نباید مردم خودشون رو قاطی کنن. هر نچه قدر هم که خواستن سیاسی کنن قضیه رو باید مردم مانع بشن و درگیر هم نشن. این طوری هم اعتراض کردن و کمترین هزینه رو هم میدن. اگرم واقعا دیگه زیاد شد فشار تمومش کنن. انقدر موضوع برای اعتراض همه جا هستش که بالاخره دولت یه جا مجبور می شه جواب بده و اون موقع هستش که فرهنگ اعتراض و جواب خواستن جا می افته.

  10. 11 mojtaba hojatoleslami مارس 28, 2011 در 10:03 ق.ظ.

    سلام رندا تکیددین نویسندهٔ ساکن پاریس نوشته که تمام نیروگهای اتمی‌ در دنیا باید برسی‌ بشوند که آیا اینها خطرناک هستند یا نه‌. با این اتفاقاتی که سر مردم ژاپن آمده باید مطمئن بشویم که آیا این رآکتور روسی بوشهر که عمرش را کرده مثل هواپیماهای روسی است یا نه‌. هواپیماهای روسی دوست دارند پایین بیفتند اما نیروگاه اتمی‌ بوشهر وقتی‌ منفجر بشه ما را حتما به طرف بالا خواهد برد. همهٔ دنیا ساخت نیروگاه اتمی‌ را متوقف کردند. ما تنها کشوری هستیم که صبح تا شب اورانیوم میسازیم و عجله داریم بوشهر راه بیفتد. می‌گویند نیروی اتمی‌ حق ملت ایران است والله لگد زدن هم حق الاغ است ولی‌ ممکن است صاحبش را به کشتن بدهد.

  11. 12 zedeeslamehaghighi مارس 29, 2011 در 1:27 ق.ظ.

    والله به ما مردم ایران باید جایزه بدهند. با این همه تحریمهای اقتصادی،برداشتن یارا نها، بالا رفتن وحشتناک قیمتهای همه چیز، نرخ تورّم از دست در رفته، بیکاری، گرسنگی و ما هنوز زنده هستیم. برنج،گوشت ، نان، کم بود بنزین هم سر به آسمان گذشته. تهران از نظر هوا کثیفترین شهر دنیا شناخته شده این فقط به خاطر بنزین تصفیه شدهٔ در ایران که نه فقط کثیف هست بلکه سمی. به خاطر رفتارمون هیچ شرکتی نمیخواهد در ایران سرمایهگذاری بکند. جهانگردان را هم خودمون خیلی وقت پیش فراری دادیم. فقط منتظره امام زمان هستیم تا بیاید تا وضع درست بشود. ایکاش ما جای پاسدارها و آقایان و آقا زدگان بودیم و در حالیکه منتظره آمدن امام زمان هستیم شکم هامون پر بود و بانک هامون در آلمان پره پول و کلیقراردادها تو دستمون بود. آی امام زمان تو کمرتون بزنه.


  1. 1 اگر هواپیمای فرانسه سقوط می کرد کامران نجف زاده مقابل دوربین، خودکشی میکرد! « با من بازی نکن دنبالک در ژانویه 10, 2011 در 9:31 ق.ظ.
  2. 2 مهمترین اخبارهای این ماه | My Blog دنبالک در ژانویه 20, 2011 در 4:10 ق.ظ.

بیان دیدگاه