فیلمهای شبکه مستند “من و تو 2″، جذاب، سرگرم کننده و آموزنده

شبکه مستند "من و تو 2"، بی ادعا ولی با برنامه های جذاب، به روز و بسیار آموزنده

شبکه مستند "من و تو 2"، بی ادعا ولی با برنامه های جذاب، به روز و بسیار آموزنده

راستش از سبک و سیاق شبکه «من و تو 1» چندان خوشم نمی آید. نوعی اجرای تصنعی و لوس بازی بالاشهری در تمام برنامه هاش دیده می شود! اجرای مجریانش هم اغلب نچسب و مصنوعی است. مانند برنامه من و تو +، برنامه مسابقه خوانندگان و یا مجری برنامه «جواب» که کاملا جانیفتتاده، حواس پرت و غیرطبیعی با مکثهای بیمورد و طولانی برنامه اجرا می کند!

البته امیدوارم روز به روز برنامه ها و مجری هایش بهتر شود.

اما شبکه مستند «من و تو 2» در مقابل بسیار متین، آموزنده  و حرفه ای است. فیلمهای مستندش معمولا به روز، گرانقمیت و دارای گرافیک تصویری بالا هستند. در همه موضوعات سرگرمی و تاریخی و طبیعی و علمی و حوادث مهم روزگار  برنامه دارد. از تاریخچه غذاها و کنسروها تا اتفاقات مهیج و  اتفاقات شاخص روزگار ما مانند 11 سپتامبر و چرنوبیل. دوبله ها هم عالی است هم به لحاظ ترجمه و هم به لحاظ گویندگان متن.  زیر نویسهایش هم  دارای گرافیک و فونت جذابی هستند.

دیدن این شبکه را به همه توصیه می کنم. حتی اگر ماهواره را به خاطر همین یک شبکه راه بیندازید ارزشش را دارد. هزار برابر ارزش دارد به برنامه های مزخرف و وقت تلف کننده سیمای خامنه ای! الاهی دردو بلای من و تو 2 بخوره تو سر تمام 70 شبکه سیمای کودتا!

0 Responses to “فیلمهای شبکه مستند “من و تو 2″، جذاب، سرگرم کننده و آموزنده”



  1. نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

