دعوتنامه بالاترین دارم

+ تعداد محدودی دعوتنامه بالاترین دارم، “بلاگرهای سبز” که “کاربر بالاترین نیستند” در نظرات این مطلب، ایمیل و نشانی وبلاگشان را بگذارند.  نذر کرده ام!! دعوتنامه هام را برای بلاگرهای سبز مولف، بفرستم.

19 Responses to “دعوتنامه بالاترین دارم”


  1. 1 ز.رآبادنشین دسامبر 31, 2010 در 6:38 ب.ظ.

    اگر ما رو هم سبز می‌دونی یکی بفرست
    هر جند که تا حالا 3 بار فیلتر شدم و و الان زهر مطالبم گرفته شده

  2. 2 jomhoriiat ژانویه 1, 2011 در 3:40 ب.ظ.

    اگه برای من هم دعوت نامه بفرستی ممنون میشم خیلی دنبالش بودم

    • 3 Ghalbir ژانویه 2, 2011 در 4:22 ب.ظ.

      +++++++++++++++++++++
      غلبیر: دوست عزیز! من نذر کرده ام دعوتنامه را برای بلاگرهای سبز مولف، بفرستم. ادرس وبلاگ شما واقعی نیست!

  3. 4 محمد ژانویه 1, 2011 در 7:58 ب.ظ.

    خیلی ممنونت می شم اگر واسم بفرستی بد جور لازم دارم همه جوره تو وب کمکت می کنم دیده شی
    فدات یه میل بدی خوشحالت می شوم

    +++++++++++++++++++++
    غلبیر: دوست عزیز! من نذر کرده ام دعوتنامه را برای بلاگرهای سبز مولف، بفرستم. ادرس وبلاگت را بفرست!

  4. 5 محمد ژانویه 2, 2011 در 2:13 ب.ظ.

    عزیز من وبلاگم خیلی وقته کار ننداختمش
    ولی قول بهت می دم آدرس هر بلاگی یا سایتی بدی واست optimizesh کنم
    رایگان تا دیده شه
    tirdadnova.blogspot.com

  5. 7 محمد ژانویه 2, 2011 در 7:32 ب.ظ.

    من وب کارم و نخصصم seo optimize
    کاری می کنیم که بازدید یه سایت بره بالاتر یا مثلا تو گوگل یا یاهو دیده شه

  6. 8 Ghalbir ژانویه 2, 2011 در 8:42 ب.ظ.

    خب چکار کنیم. اونکه حروم شد! من یکی دو تا دیگه دارم. باز یکی دیگه می فرستم برات. یک چیزی تو میل ازت خواستم ببین میتونی کاری بکنی براش؟

  7. 9 محمد ژانویه 2, 2011 در 8:49 ب.ظ.

    فداتم آقا
    منم کارایی که باید انجام بدی رو واست میل می زنم راجع به بلاگت

  8. 10 محمد ژانویه 2, 2011 در 9:12 ب.ظ.

    salam aziz
    man behet pishnaahad midam in kar ro ba sherkataye hendi anjam bedi va bedi auna vasat register konan masalan site onlinenic.com
    ke hendiye .
    bazam moshkeli dashtii begoo

  9. 12 اهالی امروز ژانویه 6, 2011 در 5:36 ب.ظ.

    سلام
    می تونی زحمت بکشی برای من هم بفرستی؟
    ممنون می شم

  10. 13 امید ژانویه 27, 2011 در 10:19 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز من هم مثل تو سبز اندیشم لطفا اگه امکانش هست برام دعوت نامه بالاترین رو بفرست خیلی وقته دنبالشم ولی هنوز موفق نشدم دریافتش کنم یک دنیا ممنون
    هر جای دنیا که باشی برات زندگی پر از عشق و لبخند آرزومندم!!!

  11. 15 persiangreen فوریه 3, 2011 در 8:39 ق.ظ.

    دوست عزیز، جدیداً یک بلاگ آغاز کرده‌ام، ممنون میشم اگر یک دعوتنامه برای من بفرستید؛ خیلی‌ علاقه‌مندم که در بالاترین فعالیت کنم.

    ایمیل: persian.green1@gmail.com

    بلاگ: http://persiangreen.wordpress.com

  12. 16 ali فوریه 8, 2011 در 9:00 ب.ظ.

    lotfan yek davatnameh ham barayeh man beferestid. emailam hast: azimiali50@yahoo.com

  13. 17 armin فوریه 13, 2011 در 10:15 ب.ظ.

    :-ss
    plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  14. 18 یک ایرانی دوست مه 29, 2011 در 8:25 ب.ظ.

    سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

  15. 19 saeed اکتبر 7, 2011 در 4:50 ب.ظ.

    salam man ye davatnameye site balatarin lazem daram age mishe baram ersal kon
    saeedmohammadi2@yahoo.com


پاسخی بگذارید

