باور کنید من ادمین سایت «ایرانیان مقیم استرالیا» نیستم!

خدا پدر گوگل را بیامرزه. گاهی اوقات از آن استفاده می کنم تا ببینم مطالب وبلاگم در کدام سایتها نقل شده است. مطلب «به گند کشیده شدن سردر دانشگاه تهران با یادمان بصیرت» که ده ساعت پس از نشر، حدود پنج هزار بازدید کننده مستقیم داشت، در سایتهای دیگری از جمله سایت «ایرانیان مقیم استرالیا» هم نقل گردید. با این تفاوت که دیگران منبع خبر را به نوعی درج کردند اما این یکی آن را به نام ادمین سایت جازد! باور کنید من ادمین سایت «ایرانیان مقیم استرالیا» نیستم! رعایت اصل کپی رایت در فضای وب عین جوانمردی است. خودم حتی سعی می کنم در تصاویر یا مطالب نقل شده از سایتهای  طرفدار دولت کودتا هم این مطلب را رعایت کنم. دوستان همفکر که جای خود دارند!

عدم رعایت کپی رایت در سایت "ایرانیان مقیم استرالیا" در نقل یک مطلب از وبلاگ غلبیر

0 Responses to “باور کنید من ادمین سایت «ایرانیان مقیم استرالیا» نیستم!”



  1. نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

