جنتی درنماز جمعه هفته آینده: اگر ولی فقیه نبود، ایران هم می شد بولیوی!

بخشی از سخنرانی احمد جنتی در نمازجمعه هفته آینده : اول تشکر می کنم از دادگستری زاهدان که اون چهار نفر را اعدام کردند. دستشون درد نکنه. هر چه بیشتر اعدام کنند برای مملکت خوب است. دستشون درد نکنه..بعد من تشکر می کنم از آقای احمدنژاد که پشت این قضیه با قدرت ایستادند.  شب و روز نخوابیدند تا یارانه ها هدفمند شود. مقام رهبری، دستشون درد نکنه، هم خوب حمایت کرد. ما باید قدر این ولایت فقیه را بدانیم و روزی هزار مرتبه شکر کنیم. توی بولیوی هم می خواستند یارانه ها را هدفمند کنند اما نتوانستند. چون اونجا مملکت امام زمان نیست. اونجا ولی فقیه ندارد. تا می خواستند یارانه هدفمند شود مشکلات پیش آمد و عقب نشینی کردند…اگر ولی فقیه نبود، ایران هم می شد بولیوی! ملت قدر ولایت فقیه را بدانید. من حتی اگر بمیرم هم توصیه می کنم قدرش را بدانید و پشتش را خالی نکنید، دستتون درد نکنه!

1 Response to “جنتی درنماز جمعه هفته آینده: اگر ولی فقیه نبود، ایران هم می شد بولیوی!”


  1. 1 حسین ژانویه 2, 2011 در 9:02 ق.ظ.

    روی که ایتالله تمساح داره هیچ بعید نیست بیاد بگه


پاسخی بگذارید

