برای دکتر خدابخش، که همسر و پسرش را در سانحه هواپیما از دست داد!

 

دکتر رسول خدابخش در مجلس ترحیم فرزند و همسرش از قربانیان سقوط هواپیما

دکتر رسول خدابخش در مجلس ترحیم فرزند و همسرش از قربانیان سقوط هواپیما

دکتر رسول خدابخش، همسر و پسر  دانشجویش را در سانحه هوایی دیروز ارومیه از دست داد. ایشان تحصیلکرده ی بیرمنگام انگلیس، استاد تمام فیزیک هسته ای در دانشگاه ارومیه و نیز رئیس فعلی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان هستند. …

علی خدابخش، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف، که در سانحه هواپیما کشته شد علی خدابخش دانشجوی نخبه ی برق در دانشگاه صنعتی شریف که در سانحه ی هواپیما جان باخت!

آقای دکتر! کاش میدانستی که جان آدمیزاد در این کشور ارزش ندارد.  هزار و صد افسوس این مملکتی که شما دل به آن بسته اید، سالهاست که جولانگاه شغالان و ددان شده است. کاش میدانستی که اینها خرافه و جهل و لجاجت با دنیا را “مشیت الاهی” می نامند. کاش میدانستی  کاری که اینان با مردم می کنند از یک تروریسم دولتی هم بدتر است. دکتر!  کاش می دانستی که اینها نه درد مردم دارند و نه درد شریعت. درد اینها قدرت است و قدرت. اینها دغدغه مردم و مسلمین جهان را دارند اما از تیمار یک حیوان هم عاجزند! دکتر کاش میدانستی که غصه ی اینها برای اتم، سعادت ملت نیست. به بند کشیدن ملت است. برای اینکه چهار صباحی بیشتر بمانند. کاش میدانستی دکتر! کاش بیخودی سنگ اینها را، سنگ نظام را، سنگ این سیستم فاسد را به سینه نمی زدی و عمله ی دست آنها نمی شدی. این مصیبتی که بر شما  وارد شده، نتیجه ی مدیریت ناکارآمد، لجوج و مزخرف جمهوری اسلامی است. تسلیت می گویم درگذشت عزیزانت را. اما کاش هر چه زودتر توبه کنی از مدح و ثنای اینها …

بعد از نوشتن: تمجیدهای دکتر خدابخش از نظام و خامنه ای را در مراسم خاکسپاری فرزندش بخوانید

نوشته ی بعدی ام در همین باره: خاکسپاری علی خدابخش در ارومیه: این مشیت خدا نیست، عقوبت جمهوری اسلامی برای ایرانیان است!

++ صفحه فیسبوک علی خدابخش

پی نوشت: متاسفانه دکتر فرنود شکوهی ثابت جلالی از اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه نیز در حادثه سقوط این هواپیما کشته شده و دیگر نمی تواند وبلاگش را آپدیت کند!

39 پاسخ to “برای دکتر خدابخش، که همسر و پسرش را در سانحه هواپیما از دست داد!”


  1. 1 seataak ژانویه 11, 2011 در 6:24 ق.ظ.

    مرگ بر حكومت ستم دينی

  2. 2 info@yahoo.com ژانویه 11, 2011 در 7:33 ق.ظ.

    این مشیت الاهی چرا برای سید علی پیش نمیاد برای اینکه مشیت خودش را بر مشیت الاهی برتر میدونه بهترین هواپیما سوار میشه برترین غذا میخوره 12000محافظ هم داره با اینکه هفته ایی یک بار هم از خونه اش بیرون نمیره گور پدر مشیت الاهی

  3. 3 دانشجوی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ژانویه 11, 2011 در 9:04 ق.ظ.

    سلام.
    من از خدا برای همه ی کسانی که در اون هواپیما مردند طلب مغفرت می کنم. پسر ایشان دانشجوی شریف بود و از شنیدهای من حاکی است که پسر بسیار خوبی بود. خدا بیامرزد
    اما ای کاش شما می دانستی که جه لگد ها که بر گل های دانشگاه ما زدند تا دکتر خدا بخش تازنین شما با وقاحت اتاق پرفسور ثبوتی رئیس سابق و بنیانگذار دانشگاه رو صاحب بشه
    ای کاش شما می دانستی که ایشان حتی به این پیرمرد 85 ساله اجازه نداده وسایلش رو از اتاق برداره. و اتاقش رو غصب می کنه و وسایلش رو میذاره گوشه حیات!
    بله! آقای دکتر خدا بخش!
    فدای آن نگاه عاشقانه ات به دانشجوها!!!!!!
    فدای لگد های که به دستور شما و استاندار، حراست بر سینه دانشجویان ما گذاشت و شما با شکستن در و شیشه وارد دانشگاه می شید و تا ریاست دانشگاه رو بگیرید. با رعب وحشت
    خدا پسرش رو بیامرزه که از جنس پدر نبود!

    • 4 Ghalbir ژانویه 11, 2011 در 9:36 ق.ظ.

      غلبیر: دوست گرامی! صفحه اول سایت دانشگاهت را ببین. به احترام ایشان، تصویر و عنوان دکتر ثبوتی را با عنوان بنیانگذار دانشگاه در صفحه اول سایت گذاشته اند. باور کنید که شرایط سیاسی آن روزها بسیار ملتهب بود و شاید یکی از اشتباهات خدابخش قبلو این مسئولیت در چنین زمانی بود. من دوستدار دکتر ثبوتی هم هستم اما ایشان قرار بود تا کی در این سمت باقی بمانند؟ دکتر خدابخش هم آدم بی تجربه ای نیست. از سال 70 تا بحال در پستهای معاونت به بالا در دانشگاهای آزاد و دولتی ارومیه کار کرده است

      • 5 دانشگاه اروميه ژانویه 11, 2011 در 12:11 ب.ظ.

        دکتر خدابخش نماد همه افراد تماميت خواه هست.
        ايشان هيچ وقت دوست نداشت استادي که هم مدرکش بود استخدام دانشگاه اروميه بشه. تا هميشه خودش باشه و خودش. ايشان بعد از اينکه مه معاونت پژوهشي دانشگاه اه يافت با پرونده سازي تونست پروفسور بشه.
        ايشان بعلت قحط الرجال بودن مملکت هم استاد تمام وقت دانشگاه سراسري اروميه.رييس تحصيلات تکميلي زنجان.رييس دانشگاه آزاد اروميه. رييس دانشگاههاي آزاد منطقه 2 کشور ( اردبيل زنجان اروميه تبريز) هست. ايشان با باز هم کم نمي آورد و توو علوم پزشکي هم درس ميداد( زيست پرتويي که جزو گرايش فيزيک پزشکي بود و به رشته اشان ربطي نداشت) . ايشون همزمان استاد راهنماي چند کارشناس ارشد و استاد راهنماي 1 دانشجوي دکتري سهميه اي خود دانشگاه اروميه بود. مقالات ايشون توو سال هاي اخير از فيزيک نظري .کوانتوم ديناميک و ابررسانا و و و بود که اگه دقت کنيد همکار نويسنده مقاله تخصصش کوانتوم و ابررسانا و فيزيک نظري بود. اين همکارها اسم ايشون رو مينوشتند تا بتونند با اين باج دادن توو دانشگاه از حمايت ايشون بعنوان هيات مميز علمي دانشگاه استفاده کنند. خواهرزاده ايشون با مدرک دکتري حرفه اي (عمومي) ( اوني که همه دامپزشک ها توو 6 سال مي خونند) استخدام دانشگاه آزاد ازوميه شد.اما چندين نفر با داشتند مدرک مختصص دامپزشکي نتونستند استخدام بشند. آدمي مغرور و متکبر هستند. فقط حرف خودشون درسته. اين همه ظلمي که کرده آخرش چي شد؟!

  4. 6 سرو ژانویه 11, 2011 در 12:41 ب.ظ.

    خدا بیامرزد آقای خدابخش دانشجوی شریف و همه درگذشنگان حادثه سقوط هواپیما را .
    ولی خواندن مطالب دوستان این مطلب را بیادم آورد که دنیا دار مکافات است ! هرچند که جیچکس راضی نیست به گناه پدر و مادر فرزندان آسیب ببینند ولی خوب هر کسی باید بوسیله ای باید به خودش بیاید.

  5. 7 Bijan ژانویه 11, 2011 در 1:12 ب.ظ.

    در اینکه دکتر خدابخش آدم خودخواه و ریاست طلبی است شکی نیست ، اما چرا حالا؟ چرا حالا که بهترین عزیزانش را از دست داده است گله می کنیم؟ این کارها نمک پاشیدن بر روی زخمهایش نیست؟ عزم دولت در برداشتن پیش کسوت فیزیک ایران دکتر ثبوتی بوده است پس چه بهتر که یک پیش کسوت دیگر ، یک همزبان و دوست قدیمی به جای او می آمد. برای همه و خویش روحی آرزو می کنم که این همه … را در خود گیرد و بپذیرد (شاملو).

  6. 8 مهرنوش ژانویه 11, 2011 در 1:13 ب.ظ.

    از این حادثه ی تلخی که برای پسر دکتر خدابخش افتاده متاثر شدم. قطعا مرگ دیگران خوشایند نیست.آن هم از دست دادن جوانان نخبه سرزمینمان. ولی … دکتر خدابخش! آن روز که دلِ پرفسور ثبوتی شکست را یادت هست؟

  7. 9 hossein ژانویه 11, 2011 در 1:28 ب.ظ.

    همه حرفها قبول ولي واقعا كه خاك بر سر تو قلبير و امثال تو وطن فروش كه كثافت هايي را مثل انگليس و آمريكا را كه حتي به نابغه هاي ما به عنوان برده نگاه مي كنند به خاك وطن ترجيح مي دهي. واقعا بدبخت و كوچكي

    • 10 Ghalbir ژانویه 11, 2011 در 3:21 ب.ظ.

      غلبیر: آن روزی که دوستانت ریختند به کوی دانشگاه تهران و وبا شعار «حزب الله، ماشا لله» دانشجوهای نخبه ی مملکت را کشتند و لت و پار کردند هیچگاه از ذهن نابغه های این ملت فراموش نخواهد شد. تو هم به گمانم در همان صف اول تفنگ دستت بود. محسن روح الامینی را هم امثال تو کشتند جناب وطن دوست!

  8. 11 رضا ژانویه 11, 2011 در 1:45 ب.ظ.

    بله اقای خدابخش ضمن اینکه از گشته شدن خانواده بی گناه شما ناراحتم اما این کمترین مزد خدمت به این حکومت تحت هر شرایط و به هر نحو است یادتان است مدرک دکترای خواهرم رو در رشته سیمی از دانشگاه شهید بهشتی با معدل 19/25 به سمتش پرتاب کردی و گفتی به ان نیازی نیست بله پرت کردی .
    گفته های مردم رو در بالا بخون و بدان که عاقبت نوکری به ظالم و ظللم به مظلوم سوختن هر چه داشتی است تا دیر نشده برگرد.

  9. 12 دانشجوی قدیمی ژانویه 11, 2011 در 1:49 ب.ظ.

    ازقدیم گفته اند:((ماران کنند;موران کشند))

  10. 14 maziarworld ژانویه 11, 2011 در 5:29 ب.ظ.

    عزیز من,

    «کاش میدانستی و نمی آمدی… کاش…»
    دردی را دوا نمی کند! کس دیگری جایش بود.
    مطمن باش که چنین چیزی را هم در فکر نداشته است:
    «لابد آن روزی که مدرکت را گرفتی با خود گفته بودی که به ایران میروم و به میهنم خدمت می کنم.»

    این بار بی صبری برای بازماندگان تا مسولین این حادثه آب خوش از گلوشون پایین نره.
    البته لازم به تذکر هست که اینجاییها یعنی غربیها هم در چنین حوادثی مسول هستند و سالهاست به ایران لوازم یدکی و هواپیما نمی فروشند.

  11. 15 مهرداد ژانویه 11, 2011 در 6:08 ب.ظ.

    کسی که بعضی ها اینجا توصیف کردند:ظالم، خود خواه، تمامیت خواه، قدرت طلب … با کسی که از عملش شناخته ام خیلی فاصله دارد. تا جایی که من دیده ام دکتر خدابخش فقط آدمی منظبط و باوجدان است. مرتبه ی علمی و شانِ جایگاهی اش را فدایِ این و آن نمی کند.

  12. 18 Rahman ژانویه 11, 2011 در 6:11 ب.ظ.

    Dr. Khoda bakhsh!

    I am so sorry for your loss. I am sure that I am not able to imagine how painful it would be to you and the rest of family. BUT I hope by going through these kind of tragic events all of us including you and me, myself, learn to open our heart to people. I hate to say this BUT you really annoyed me long time ago when I was in Urmia University. I never forgot the pain that came to me by you. Although, by writing this I want to try to ignore the pain and say to you that we all need to be respectful and helpful to each other. Hate does not help us at all. Lets just LOVE each other. Being far far away from Iran, I urge every one who already suffered from you and your behavior step in in offering you LOVE instead of HATE. Hope you hear them, then.

    Mr. Far Away!

  13. 19 حسن ژانویه 12, 2011 در 4:47 ق.ظ.

    باسلام
    آیا این خدابخش برادر همان خدابخش معاون استاندار ارومیه (دور و بر سالهای1370) که از گرفتن سلام غیر شیعه چندشش میشد؟با اصالت اردبیلی که پول را پیل تلفظ میفرمود.ومملکت را ملک طلق خو و امثالشان؟

    • 20 Ghalbir ژانویه 12, 2011 در 6:07 ق.ظ.

      دکتر رسول خدابخش هم اردبیلی است اما ارتباطش را با آن استاندار نمی دانم. شاید شباهت فامیلی است یا از یک تیر و طایفه باشند!

  14. 21 hamed ژانویه 12, 2011 در 6:12 ق.ظ.

    سلام
    تاسف آورترین چیز دور برمون اینه که 30 سال شعار دادیم و امروز همه باور کردیم که همه چیز توی زندگی باید (دقت کنید باید ) سیاسی باشه وقتی سیاسی شد به تبع اون دروغ و کثافت و هزار تا مفهوم نفرت آور وارد اون میشه حتی میشه از خون عزیزترین ها هم گذشت به طمع پستی در آینده و شاید …
    امروز هواپیمایی در اثر بی مبالاتی زیاده خواهی و عدم مدیریت و هزار تا چیز دیگه در مورد این دولت و سنگدلی و زیاده خواهی کسانی که به ما هواپیما نمی فروشن به بهانه حقوق بشر (دقت کنید حقوق بشر )سقوط کرده (مثل دها هواپیمایی که توی این چند سال سقوط کردن ) و عده از هموطنان ما کشته شدن مهم نیست اینا کی بودن مهم اینه که انسان بودن و الان می تونستن مثل همه آدمها زندگی کنن (لطفا دوستان نگن که عمرشون به دنیا نبوده و اینجور حرفها که تقصیر همه کثافتکاریهای خودمونو میندازیم گردن خداو پیغمبر وامام که دیگه داره حال همرو بد میکنه ) و ما داریم در مورد پدرش حرف میزنیم اینکه یه دزد شد وزیر و بعد شروع کرد به زدن و بستن وبردن وکشتن حرفی نیست ولی الان مهم نیست .
    دوستان جوانتر من میدونم که چقدر از اتفاقات این مدت دلچرکین و ناراحتید ولی بیایید با پایه هایی که مارو به این حال درآورده مبارزه کنیم و یکی از اونها اینه در امور که با آدمها و احساساتشون کار داره سیاستو وارد نکنیم هرگز اینجور چیزارو به چوب خدا و اینا ربطش ندیم و فقط تاسف و همدردی همین .
    و در آخر توی جایی خوندم هواپیما مال 1974 بوده و اینروزا قیمتش کمی بیشتر از یه اتوبوس پیشرفته بوده (حدود 400 هزار دلار )

    • 22 Ghalbir ژانویه 12, 2011 در 10:49 ق.ظ.

      بیایید با پایه هایی که مارو به این حال درآورده مبارزه کنیم و یکی از اونها اینه در امور که با آدمها و احساساتشون کار داره سیاستو وارد نکنیم هرگز اینجور چیزارو به چوب خدا و اینا ربطش ندیم

      غلبیر: ممنون از اظهارات متین شما. اما دوست بزرگسال من! من فکر می کنم این انسانهای بیگناه و جوانانی که از بیکاری و جهل و بی خانمانی رنج می برند، قربانی سیاستهای غلط این نام توتالیتر و نیز جاه طلبی ها و لجاجتهای آن شده است. اگر ما آن مقدار که به چین و روسیه آوانس دادیم اگر نصف نصفش را با آمریکا راه می آمدیم الان مجبور نبودیم بنشینیم عروج عزیزانمان را گرامی بداریم. یکی از مشکلات سیاست خارجی ایران که چوبش را مردم می خورند نگاه ایدولوژیک به سیاست خارجی استو در حالیکه خود عربها و فلسطینی ها می نشینند با اسرائیلیها و امریکا ییها مذاکره می کنند ما کاسته داغ تر از آش شده ایم و هزینه آن را می پردازیم. یا کیسه های دلارمان خرج گروههای معارض فلسطینی می شود و یا نتیجه آن را در تحریمها علیه صنعت هوایی، صنایع دریایی و بنزین و فناوری های بالا «های تک» تمام ملت می دهند…

      • 23 hamed ژانویه 12, 2011 در 4:19 ب.ظ.

        حرفهای شما کاملا درست دوست خوب من ولی در حین داغی به این بزرگی وظیفه هر کسی فقط همدردی و بس و الا اینارو هممون بهش ایمان داریم همه داریم عذاب میکشیم وقتی عزیزانمون توی تهرا دارن هوایی تنفس میکنن که به گفته خودشون (توی رادیو جوان خودم شنیدم )900 برابر (نمیدونم به درصد چقدر میشه )حد مجاز فقط بنزن داره شما بهتر از میدونید چقدر سمیه فقط چون این میمون بد قیافه سراپا عقده میخواد ژست خودکفایی بگیره هممون ناراحت میشیم وقتی جلو خبرنگارن ترک میگه مردم نمیدونن تحریم چیه و ترکیشم تکرار میکنه اره دوست من در آخر بذار یه چیزیم بگم که از صبح تا حالا داره سینمو میسوزونه صبح کارگرم که از یکی از محلات پایین شهر میاد میگفت شیر( با اینکه هنوز گرون نشده و از بهمن خواهد شد) توی بقالیهای محلشون میمونه و کسی نمیخره و میگفت خودش شنیده بود بچه به مادرش گفته بود از اینا واسم بخر و مادر جواب داده با این قیمت نون بزور فقط نونتونو بخرم .
        موفق باشی و به امید ایرانی آباد ، آزاد ، مرفه ، دور از کثافتهایی مثل احودی نژاد

  15. 24 bozmajje ژانویه 12, 2011 در 4:29 ب.ظ.

    فقط میخواستم ۲ تا نکته کوچیک رو اینجا بگم. اولا بعضیها اعلام کرده آن که چون آقای دکتر خدا بخش چاپلوس و مزدور و … هست پسرشون در این سقوط کشته شد و آقای دکتر به جزاش رسید. خیلی معذرت میخوام اما این چیزی بیشتر از خرافات نیست. اگر خدایی هست و میخواست دکتر خدا بخش رو مجازات کنه، چرا ایشون رو نکشت؟ چرا پسر بیگناهش رو کشت؟ آیعنی اون خدای شما اینقدر بیرحمه که یک آدم بیگناه رو حاضره قربانی کنه که مثلا حال یک ستمگر رو بگیره؟ این چه جور طرز فکری هست؟ یادمه بچه که بودم یکی از دوستان خانوادگی که شکارچی بود پسرش تو دریا غرق شد. فامیل میگفتن، بله، شکارچی بود و اینهمه حیوون بیگناه رو کشت و خدا اینجوری عذابش داد. من بچه برام اونموقع سوال بود که اگر ایشون به خاطر کشتن چند تا پرنده پسرش باید بمیره، پس اون قصابهایی که تو کشتارگاه کار میکنن و روزی ۱۰۰ تا حیوون سر میبرن که دیگه اصلا فامیلی نباید براشون مونده باشه!

    نکته دوم هم در مورد تقصیر غربیها در مورد سقوط بود، چون تحریم کرده ان و لوازم یدکی نمیدن. دوستان عزیز، غربیها جنسی دارن که ما بهش احتیاج داریم. برای فروختن این جنس هم شرط میذارن. خوب شمای خریدار اگر اون جنس رو میخوایی، باید شرایط فروش رو قبول کنی. این خیلی ساده هست. دولت ایران اگر لوازم یدکی میخواد باید دست از غنی کردن اورنیوم برداره. این دولت اگر به فکر مردم بود این مساله اتمی رو حل میکرد. جوری چسبیدن به پیشرفت اتمی که انگار همه مسائل دیگه حل شده. برق اتمی حتا در کشوری مثل آمریکا جزو گرونترین برقها هست و خرج تولیدش بالا. ما تو ایران میتونیم بجای هدر دادن پول رو نیروگاه اتمی، که اینهمه بدبختی در سطح جهانی برامون داشته، رو برق آفتابی یا بادی، و یا حتا گازی سرمایه گذاری کنیم. هم کار تولید میشه، هم انرژی تمیز داریم، هم خیال دنیا راحت میشه که دنبال بمب اتمی نیستیم، همه تحریمها هم برداشته میشه. قد بازی و رو حرف واستادن شاید بین ۲ تا بچه بشه اما وقتی منافع ۷۰ میلیون نفر در بین هست یک همچین قد بازی در بهترین حالتش نشان دهنده احمقی و بیکفایتی سردمداران هست. سران جمهوری اسلامی متاسفانه نشون داده آن که نه فقط بیکفایت هستن، بلکه منافع مردم هم براشون مهم نیست.

  16. 25 دانشجوی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان ژانویه 13, 2011 در 1:49 ق.ظ.

    برای معصومیت علی خدا بخش:

    من نمی خوام بگم دکتر خدابخش چون اون کار رو درحق دانشجویان زنجان کرد یا کارهای دیگه که دوستان اشاره کردند این بلا سرش اومد … اما میخوام این رو بگم که هرچند دلم خیلی برای علی خدابخش سوخت که با هزار آرزو و ایده رفت زیر خاک! اما اصلا برای پدرش ناراحت نیستم. پدری که بر خلاف پسرش از جنس سنگ بود! همانطوری که دل همه ما برای محسن روح الامینی سوخت اما همه از پدرش متنفرن چون خون پسرش رو فروخت!!!!!

    در حواب شما هم بگم که دانشگاه ما به اعتبار پرفسور ثبوتی در فیزیک دنیا شناخته شد. تمام زمین های دانشگاه با پول خیرین خریداری شده و ساهت و ساز هم با پول طرفداران ثبوتی بوده! حتی زمین دانشگاه به اسم ثبوتیه! چرا باید هم چین مدیری رو عوض بکنبم. چون دانشگاه حراست نداشت؟ چون صدای اذان با بلندگو پخش نمی شد! یادتون باشه که پرفسور عبدالسلام تا آخر عمرش در دانشگاهی در فرانسه رییس بود حتی وقتی که نا توان شد هم باز رییس بود و یک نفر دیگه کارهای اجراییش رو انجام میداد. اما ما نخبه کشی رو رسم کردیم! اما دکتر خدابخش به وقیح ترین شکل قبول کرد واز این خواسته سر باز نزد و اگر آدم بزرگی بود این جسارت رو به پرفسور ثبوتی نمیکرد و همچنین اگر دانشگاهی بود به دانشگاه با یه سری ارازل و اوباش حمله نمی کرد! انقدر این پست براش شیرین بود که برای بدست آوردنش تن به هر خفتی داد و آخرتش رو فروخت و این هم از دنیاش!
    این رو فقط جهت روشنگری گفتم

    خدا علی و همه همسفر هاش رو بیامرزه!

  17. 26 azad ژانویه 13, 2011 در 1:59 ب.ظ.

    آقای خدابخش اینها رفتند و از این جهنم راحت شدند.
    اما تو……………
    یادته رئیس اون دانشگاه ازاد رو چه نامردانه بر کنار کردی
    یادته چقدر تو ارومیه به دیگر دانشگاهها ی ازاد مناطق کرد نشین ظلم کردی
    دنیا دار مکافات است

  18. 27 nnn ژانویه 13, 2011 در 8:33 ب.ظ.

    من چند ترمی دانشگاه آزاد ارومیه درس می دادم و همکار این آقای دکتر خدا بخش بودم. فقط اینو بگم که ایشون یک نمونه واقعی از اراذل و اوباشی هستند که الان بر ما حکومت می کنند. یعنی یک آدم به تمام معنی بی سر و پا که به معنی واقعی کلمه دانشگاه آزاد ارومیه رو به گند کشیده بود. من خودم ارومیه ای هستم و سابقه تدریس در چند دانشگاه رو داشتم و لی حتی در مقیاس دانشگاه آزاد هم دانشگاه آزاد ارومیه در حد یک طویله اداره می شد که چوپون هاشم بدبختایی مثل من بودند. خدا ایشون رو لعنت کنه و امثال ایشون رو که کشور ما رو به لجن کشیدن و ما رو آواره غربت کردن و با کمال وقاحت سر خاک پسرشون هم دست از خایه مالی و چاپلوسی بر نمی دارن. خدا پسر بی گناه ایشون رو هم رحمت کنه.

  19. 29 kambiz ژانویه 14, 2011 در 3:59 ق.ظ.

    Razl tar az in adam harghez nadidam. midoonin bara chand nafar parvandeh sazi kard va az daneshghah ekhrajeshoon kardan?
    Lanat be in mozdoor.

  20. 30 وحید ژانویه 22, 2011 در 6:39 ب.ظ.

    من یکی از فارغ التحصیلان رشته دکترای دامپزشکی دانشگاه ازاد اسلامی واحد ارومیه هستم.و دکتر خدابخش را از نزدیک میشناسم ولازم میدانم نکاتی را در مورد دکتر خدمت خوانندگان غلبیر عرض کنم.بنده به عنوان یک فرد اصلاح طلب که همچنان نیز اصلاحات را یگانه راه نجات کشور می دانم معتقدم که دکتر خدابخش چه به لحاظ دید گاههای سیاسی و فرهنگی فرد افراطی نیست وتعامل و همکاری زیادی با دانشجویان دارد و نظرات انان را گوش می دهد و در اکثر مواقع به کار می بندد.در زمان انتخابات دکتر اجازه داد دکتر مصطفی تاج زاده در دانشگاه ازاد ارومیه علیرغم مخالفت اصول گرایان ارومیه سخنرانی کند وپس از انتخابات نیز اجازه تعلیق زدن به دانشجویان اصلاح طلب را نداد و تا حد توان اجازه نداد در سپاه و اطلاعات برای دانشجویان پرونده سازی شود و رییس حراست سابق دانشگاه اقای نعمتی را به دلیل اینکه بر خوردهای زشتی با دانشحویان داشت و در زمان انتخابات نیز مچ بند های سبز را از دست دو دانشجوی د ختر باز کرده بود شش ماه بعد از انتخابات به دلیل احترام به خواست اکثریت مطلق دانشجویان که خواستار عزلش بودند از کار بر کنار کرد.دکتر انسان خوش قلب و سلیم النفسی است و از لحاظ علمی نیز کار نامه درخشانی دارد.اصول اخلاقی حکم میکند فردی را که همسر و تنها پسرش را از دست داده است اگر نقدی هم بر او داریم به زمان مناسب بسپاریم نه زمانی که داغ از دست دادن عزیزانش تازه است.خدا را گواه میگیرم که بنده همیشه برای کسب امکانات اموزشی و ایجاد تشکل برای اصلاح طلبان نزددکتر رفته بودم و ذره ای تملق در سخنانم وجود ندارد

  21. 32 الياس فوریه 20, 2011 در 12:44 ق.ظ.

    دكترجان خيلي بدي كردي خدا راشاهد مي گيرم دههاباربدون دليل وفقط ازرولجاجت ازاتاق شما ناميد برگشتم تنها كاري كه مي توانستم انجام دهم دعاهاي خير براي شما بود اين كم است بدترازاين برسرت آيد چون برسرهزاران مثل من آوردي وأي بران روزي كه آدمي كه خود رانشناست وشيفته پست بأشد مسوليت بگيرد

  22. 33 sara سپتامبر 6, 2012 در 9:35 ق.ظ.

    خدایا کاش می فهمیدم حقیقت چیه ؟ دیگه هیچ چیزو باور ندارم…

  23. 34 ناشناس آگوست 6, 2015 در 9:46 ق.ظ.

    سلام جای نامردان و دله دزد ها دوزخ است و اتش


  1. 1 Tweets that mention برای دکتر خدابخش، که همسر و پسرش را در سانحه هواپیما از دست داد! « غلبیر -- Topsy.com دنبالک در ژانویه 11, 2011 در 12:09 ب.ظ.
  2. 2 علی خدابخش، دانشجوی نخبه ی شریف و فرزند دکتر خدابخش که در سانحه هواپیما درگذشت دنبالک در ژانویه 11, 2011 در 12:56 ب.ظ.
  3. 3 خاکسپاری علی خدابخش در ارومیه: این مشیت خدا نیست، عقوبت جمهوری اسلامی برای ایرانیان است! « غلبیر دنبالک در ژانویه 12, 2011 در 11:54 ق.ظ.
  4. 4 خاکسپاری علی خدابخش در ارومیه: این مشیت خدا نیست، عقوبت جمهوری اسلامی برای ایرانیان است! « غلبیر دنبالک در ژانویه 12, 2011 در 6:20 ب.ظ.

بیان دیدگاه