دعوتنامه بالاترین دارم

تعدادی دعوتنامه برای عضویت در سایت بالاترین دارم. بلاگرهای سبزی که عضو نیستند، ایمیل و وبلاگ خود را بنویسند

24 Responses to “دعوتنامه بالاترین دارم”


  1. 1 Dr j ژانویه 22, 2011 در 8:28 ب.ظ.

    درود
    اگه واسه من بفرستین سپاسگزار میشم
    با سپاس

    «آخیش همه تلاشمو کردم واژه هام پارسی باشه» D:

  2. 3 نغمه سبز ژانویه 23, 2011 در 10:54 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    در این وبلاگ(http://naghmeye-sabz.blogspot.com )من تلاش دارم تا در این زمینه ها فعالیت اثربخشی داشته باشم.
    1_تحلیل مسائل جنبش سبز و جامعه از طریق مفاله ادبی یا طنز …
    2_اطلاع رسانی بخصوص در حوزه اخبار جنبش سبز فارس و شیراز
    3_ارائه راه حلهای گوناگون در جهت فعال ماندن و رشد جنبش سبز.
    البته بعضی از دوستان در این زمینه یاری رسان بودند و تعدادی از مطالب وبلاگ را در بالاترین به اشتراک گذاشتند که اتفاقا اغلب هم مورد توجه قرار گرفتند. به عنوان مثال:
    https://balatarin.com/permlink/2010/10/29/2237890
    https://balatarin.com/permlink/2010/12/4/2280115
    اما متاسفانه اراده بنده در انتشار این مطالب اثر بخش نیست به همین علت بعضی از اخبار و مقاله ها یا هرگز منتشر نمی شوند و یا زمانی انتشار می یابند که دیگر آن موضوع اولویت ندارد و داغ نیست , به قول تبلیغ ردبول (( دیگه دیر شده ))
    امیدوارم بعد از بررسی وبلاگ نغمه سبز این لطف بزرگ را در حق بنده روا دارید و دعوتنامه ای به این ایمیل راهی کنید.
    naghmeye.sabz@gmail.com
    همکنون نیازمند دعوتنامه ی سبزتان هستیم.
    (مطمئن باش پشیمون نمی شی .کلی خبر و مطلب و عکس دارم که گذاشتم بعد از عضویت در بالاترین منتشر کنم, به هر حال خوشحال می شم بهم سر بزنی چه با دعوتنامه و چه بدون دعوتنامه)
    با سپاس.نغمه سبز

  3. 5 نغمه سبز ژانویه 24, 2011 در 6:28 ق.ظ.

    مرسی سعید جان
    خیلی وقته که مطلبه جدیدی پست نکردم.یه مسافرت واسم پیش اومده ,ایشالا از شنبه شروع می کنم.
    هیچ وقت این لطفت رو فراموش نمی کنم.
    مطمئن باش که از امروز یکی از طرفدارای پر و پاقرص غلبیر, نغمه ی سبزه : )
    بازم تشکر

  4. 6 persiangreen فوریه 3, 2011 در 9:37 ق.ظ.

    خیلی‌ علاقه‌مندم در بالاترین فعالیت کنم. ممنون میشم اگه یه دعوتنامه به بالاترین برای من بفرستید.

    persian.green۱@gmail.com
    http://persiangreen.wordpress.com

  5. 9 ehsan فوریه 16, 2011 در 11:00 ق.ظ.

    لطفا یک دعوت نامه هم برای من بفرستید.ممنون از لطفتون .
    آدرس ایمیل:
    ehsanesoltany@yahoo.com

  6. 10 علی فوریه 21, 2011 در 1:49 ب.ظ.

    اگر امکانش هست یکی هم برای من بفرستید ممنون می شم.
    ali.kharrati@gmail.com

  7. 11 REZA فوریه 25, 2011 در 10:18 ب.ظ.

    لطفا یک دعوت نامه برای من بفرستید
    rezaabdi57@gmail.com

  8. 12 siavash فوریه 28, 2011 در 5:54 ق.ظ.

    salam agha ye ki davate name vase ma befresti mamnon misham
    ba tashakor nt.zalzalak@gmail.com

  9. 13 mim na فوریه 28, 2011 در 7:16 ب.ظ.

    سلام
    سبز نیستم اما بدلیل حساسیت شهرم و این منطقه دانشگاهی و جنبش دانشجویی میخوام در مخابره اخباری که خیلی ازونها رو خودم شاهد هستم یا برام مستند هست ارسال کنم
    و یناز به اکانت بالاترین دارم

    ممنون از کمک
    میتونین به فیس بوک من هم سر بزنین
    mehdi nategh

    • 14 غلبیر فوریه 28, 2011 در 8:57 ب.ظ.

      خانه دلت آباد باشد. سبز سیاسی نباشی، دلت که سبز است
      دوست عزیز. وبلاگ گرم و گیرایی داری.. دعوتنامه برایت فرستادم برای صداقتت

  10. 15 آزاد مارس 1, 2011 در 1:31 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    ممنون میشم اگه برای منم دعوتنامه بفرستی
    seyedaghamiri@gmail.com
    ممنونم

  11. 16 reza مارس 1, 2011 در 5:24 ب.ظ.

    با سلام
    دوست محترم از امکانی که برای ما مهیا کردید متشکرم
    از شما ممنون میشم اگر برای من دعوت نامه بالاترین بفرستید تا اخباری که برای عموم مردم جذاب میباشد و در اختیار بنده و دوستانم هست را برای مردم بیان کنیم
    همچنین دعوت میکنم که از وبلاگ ما دیدن کنید
    سر بلند باشید

  12. 18 mirsoufi مارس 4, 2011 در 2:36 ب.ظ.

    درخواست دعوتنامه بالاترین را دارم

  13. 19 mehrdad مارس 13, 2011 در 10:49 ب.ظ.

    دعوتنامه ممنون

  14. 20 arash مارس 18, 2011 در 11:53 ق.ظ.

    سلام
    من طرفدار موسوی یا کروبی نیستم , اما طرفدار آزادی و آزادی خواهی همیهنانم میباشم. و احساس میکنم بتوانم در انتقال اخباری که در اطرافم شاهد آن هستم نقش داشته باشم .
    سربلند باشید

  15. 21 REZA مارس 25, 2011 در 2:20 ب.ظ.

    لطفا یک دعوت نامه بالاترین برای من ارسال فرمایید

  16. 22 8164 آوریل 19, 2011 در 3:28 ب.ظ.

    salam aziz…age barat zamati nis vasam ye davatnameye balatarin befrest…damet ghizhhhhhhhhh
    faraz.bn@gmail.com

  17. 23 someone اوت 13, 2012 در 8:49 ق.ظ.

    سلام

    من شاعر هستم.
    لطفاً در صورت امکان دعوتنامه برایم ارسال کنید.

    someone.balatarin@gmail.com

    ممنون

  18. 24 مانا مه 26, 2013 در 4:26 ق.ظ.

    سلام
    میشه برای منم بفرستید.
    من وبلاگ ندارم. ولی فیس بوک و پلالس ام فعاله.


پاسخی بگذارید

