راننده بی شعور و نهال زبان بسته

راننده بی شعور زانتیا و نهال زبان بسته

راننده بی شعور زانتیا و نهال زبان بسته

 

2 Responses to “راننده بی شعور و نهال زبان بسته”


  1. 1 mimilnan ژانویه 31, 2011 در 4:25 ب.ظ.

    دوست من، با این سرانه ی مطالعه انتظاری بیشتر از این نمی توان داشت. چند روز پیش بچه های محله ی ما نهال کاجی را خم کرده و روی آن سوار شده بودند. خواهش و توپ و تشر و التماس من فایده ای نداشت. وقتی به زور متوسل شدم و آنها را از روی کاج زبان بسته پایین آوردم، با ناراحتی و اخم رفتند. ساعتی بعد پدر یکی از همان بچه ها آمد در خانه ی من که چرا با فرزند من تلخی کرده ای؟ ماجرا را که تعریف کردم با آرامش گفت: واقعا که شعور نداری که بچه ها را به خاطر یک «درخت» سرزنش کرده ای. آن جا همین را گفتم: تا وقتی سرانه ی مطالعه ی ما ملت این چنین حقیرانه و ناباورانه است، انتظاری جز این نمی توان داشت.
    با احترام

  2. 2 اصغر شوفر فوریه 1, 2011 در 11:13 ق.ظ.

    آفتابه لگن هفت دست
    فهم و شعور هيچي


پاسخی بگذارید

