مشاهداتم در یک اسفند/ یک بسیجی انسان نیست. همان است که خودش می گوید: یک گو..!

حدود ساعت 16 از میدان ولی عصر به سمت پایین آمدم. جمعیت زیادی پیاده رو را پر کرده بود. این جمعیت در تقاطع ولی عصر- انقلاب به اوج رسیده بود. ترافیک شدیدی هم شده بود. به سمت خیابان انقلاب چرخیدیم. تمام پیاده رو از چهارراه ولی عصر تا سر نواب پر از جمعیت بود و مردم را در تقاطع قریب به فرعی های می فرستادند تا پراکنده شوند. مردم کمی جلوتر از کوچه کنار ایستگاه مترو توحید، از کوچه خارج و به داخل خیابان آزادی سرازیر می شدند. مردم شعار نمی دادند و کاملا در سکوت می رفتند. تقاطع آزادی و نواب پر از سگهای ولایت بود اینها تا میدان جمهوری ایستاده بودند هر چند قدم یک نفر. عده ای داشتند آبمیوه می کوفت می کردند و …
نزدیک اسکندری، یکی از ماموران جلویم را گرفت و شروع کرد به گشتن کیفم. خودم کمکش کردم! و اول ظرف ناهارم را نشانش دادم. جزوه ی کلاس سیسکو را بیرون کشید و شروع کرد به ورق زدم. بهش گفتم جزوه ی سیسکوست!
ننفهمید چی میگم. دوباره ورق زد و سعی کرد بخواند. متوجه نشد چی نوشته ام.
چیزی بود در باره
cisco prompt و password encryption
بهش گفتم درس مخابراته. جزوه را داد و شروع کرد به جستجوی جیبهای بغل کیف. بهش گفتم اصلا تو کی هستی؟ کارت شناشایی ات را بده تا ببینم کی هستی! بهم گفت:اگر کارتم رانشان دهم با خودم می برمت! داشت می رفت که ادامه داد: یک گوهی هستم که دارم کیفت را می گردم!
میخواستم بهش بگم: «کرامت نفست کجا رفته»…که نگفتم.
چیزی توی ذهنم گذشت. کسی که برای دنیای خامنه ای دارد مردم را می زند و می کشد، کجا کرامت انسانی را دارد. شاید به خود شناسی رسیده است. همان است که می گوید. یک بسیجی. یک گوه!

0 Responses to “مشاهداتم در یک اسفند/ یک بسیجی انسان نیست. همان است که خودش می گوید: یک گو..!”



  1. نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

