حذف اطلاعات تلفن 118 از روی اینترنت، از ترس اطلاع رسانی سبزها

ظرف چند روز اخیر دیتابیس تلفن 118 کشور، مستقر در سایت شرکت مخابرات تهران، هیچک از شماره تلفنهای شهروندان حقیقی را ارائه نمی دهد. پیش از این شما می توانستید با وارد کردن فرد مورد نظر شماه تلفن او را بیابید. گویا این امر برای جلوگیری از تماس  سبزهای داخل و خارج از کشور با شهروندان تهرانی و دعوت آنها برای شرکت در راهپیمایی ها بوده است. البته چنانکه قبلا نوشته ایم از منابع متعدد دیگر می توان شماره تلفن تصادفی تمام شهروندان تهرانی را استخراج نمود.

مرتبط: پیش شماره تلفن شهروندان محلات مختلف تهران برای اطلاع رسانی

حذف اطلاعات تلفن 118 از روی اینترنت، از ترس اطلاع رسانی سبزها

حذف اطلاعات تلفن 118 از روی اینترنت، از ترس اطلاع رسانی سبزها

2 پاسخ to “حذف اطلاعات تلفن 118 از روی اینترنت، از ترس اطلاع رسانی سبزها”


  1. 1 فر زندان ولا يت فوریه 22, 2011 در 7:05 ق.ظ.

    خبر هاي رسيده به بيت رهبري حكايت از قيام عمومي مردم در شنبه چهار شنبه سوري مي رود نير وهاي امنيتي معتقدند جوانان حاضر به عقب نشيني نيستند وهر روز بر تعد ادشان افزوده مي شود ودر شب چهار شنبه سوري همه ي تهران در اتش وخون خواهد سوخت بيم ان ميرود كه مردم به مراگز دولتي حمله كنند.مقرر كرديد به منظور حفظ ارامش جامعه دولت از همه ي توان خود بهره ببرد. ود ر صورت نياز از لبنان نيرو اورده شود http://675090.blogfa.com/


  1. 1 Tweets that mention حذف اطلاعات تلفن 118 از روی اینترنت، از ترس اطلاع رسانی سبزها « غلبیر -- Topsy.com دنبالک در فوریه 22, 2011 در 7:39 ق.ظ.

بیان دیدگاه