به تلافی تخریب دیش ماهواره، صد هزارتومان به دولت ضرر خواهم زد!

تخریب دیش ماهواره

به تلافی تخریب دیش ماهواره ام، صد هزارتومان به دولت ضرر خواهم زد!

نیروهای «خاک بر سر» انتظامی، در دو ماه گذشته، دوبار دیش ماهواره ام را تخریب کرده اند… مجموعا 100 هزار تومن متضرر شده ام . برنامه ریزی کرده ام در روزهای آینده همین مقدار به اموال دولت ضرر بزنم !!!
گرچه پول نصاب ماهواره نمی دهم و خودم دیش را تنظیم می کنم  اما اجرتش را با دولت حساب می کنم!. ..ضرر خالص سی هزار تومان، بابت خرید ال ان بی و قیچی است.

امیدوارم دیگر هموطنانم نیز همین کارهای تلافی جویانه را انجام دهند تا شاید آنها ادب شده و دست از تلاشهای مذبوحانه ی خود بردارند. به راستی کسانی که حرف حساب سرشان نمی شود را می شود با منطق، آدم کرد؟ تا کی باید جلو حرکتهای غیرقانونی، دیکتاتورمآبانه و ناقض آزادیهای مردم، ساکت بنشینیم و تشخص پیشه کنیم؟
حرکت تلافی جویانه من تخریبی است، چون آنها هم تخریب می کنند!

لینک مطلب در بالاترین

+ افزایش محسوس بینندگان شبكه‌های ماهواره‌ای طی یك سال اخیر

+ تصاویر: جمع‌آوری آنتن ماهواره با عملیات كماندویی

1 Response to “به تلافی تخریب دیش ماهواره، صد هزارتومان به دولت ضرر خواهم زد!”


  1. 1 يوسف اکتبر 23, 2013 در 3:29 ب.ظ.

    كارتان عالي است من هم كه ديشم را برده اند همين حس را دارم


پاسخی بگذارید

