دروغهای بی سابقه خامنه ای: چون عادل هستم، پس دیکتاتور نیستم!

خامنه ای امروز گفته: «مطلقه» یعنی «منعطف». و حکومت «ولی مطلقه فقیه» یعنی حکومتی که «انعطاف پذیر است… اما لغتنامه فارسی دهخدا، معنای دیگری

از «مطلقه بودن » هر معنایی در آید انعطاف در نمی آید…
خامنه ای می گوید عادل است چون ملاک عدالت را خودش تعیین می کنئ و خودش بر ان نظارت می کند

http://www.ayandenews.com/news/36129

جالبش اینه که میگه «ولی مطلقه فقیه (یعنی خودم) عادل است، پس دیکتاتور نیستم (امور را با میل شخصی اداره نمی کنم)!!!

آقای پرپنچی! فکر می کنم با توجه به بی سابقه بودن دروغهای معظم له، برنامه ای در صفحه دو با حضور اساتیدی چون سروش و کدیور به بررسی مبانی نظری چنین دیدگاههای نوی اختصاش داده شود

هم گفت: ولی مطلقه فقیه چون عادل است پس دیکتاتور نمی شود (به میل شخصی فرمان نمی دهد)!

مخالفت مردم به «ولایت مطلقه فقیه» از آقا تا گماشته ها را به جفنگ گویی انداخته است

معنای کلمه «مطلقه» در لغتنامه دهخدا، جهت روشن شدن ذهن پریشان خامنه ای!

0 Responses to “دروغهای بی سابقه خامنه ای: چون عادل هستم، پس دیکتاتور نیستم!”



  1. نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

