سمیه توحیدلو تکذیب کرد :شلاق نخورده ام، فقط یک کار نمادین بوده!

ساعتی پس از انتشار خبر اجرای حکم 50 ضربه شلاق خانم سمیه توحیدلو، خود او در فرندفید این مطلب را تکذیب کرده است:
«اجرای حکم نمادین بود و به شیوه و شمایلی که در خاطر داشته اند و دارند نبوده است و لذا نگرانی بابت هیچگونه درد و رد فیزیکی نداشته باشند.»

او پیش از این  با مطلب دوپهلویی که در وبلاگش نوشته بود همه را دچار اشتباه کرده و البته عده ای هم به این امر بدون تحقیق دامن زدند…
کاش ایشان بنویسند که دقیقا چه اتفاق افتاده است گرچه اشاره ای به پرداخت نقدی توهین به رییس جمهور کرده است:»می خواستن جریمه توهین به رییس جمهوری ! ازم بگیرن،‌به مبلغ ۱۰۰ هزار تومن. حالا بماند که عینهو اون واژه رو همه الان بکار می برن. بعد هر روز زندان بیست هزار تومن حساب کردن. دیدن باید یه چیزی دستی بهم بدن. من طلبکار شدم. حالا من الان می تونم چهارده تا از اون کلمه ها در نوشته هام استفاده کنم تا بی حساب بشیم»
او در  زیر همان پست فرند فید خواسته است به او کمتر پرداخته شود توسط سایتها و وبلاگها:
«اگر سعی دارم صبوری کنم بخاطر اخلاقیست که دوست ندارم هیچوقت زیر پا گذاشته شود. حتی ظلم و بی عدالتی هیچوقت به ما مجوز رفتار غیر اخلاقی را نمی دهد. از طرفی من هم یکی از فرزندان کوچک ایران بزرگم. یکی مثل دیگران و نه بیشتر، شرمسار آنانی هستم که هزینه های بالاتر و بزرگتری را داده اند. سپاسگزارتان خواهم بود اگر کمتر به نام اینجانب بپردازید و مرا شرمنده محبت هایتان نفرمایید. آرزوی همه ما آینده ایست روشن و ایرانی سبز و آزاد و آباد»

0 Responses to “سمیه توحیدلو تکذیب کرد :شلاق نخورده ام، فقط یک کار نمادین بوده!”



  1. نوشتن دیدگاه

پاسخی بگذارید

